Tuesday, December 20, 2011

How to trust when you don´t trust nobody

"Uus luud pühib puhtaks, aga vana teab kõik nurgad ära"..Jamaica vanasõna
Lugemise ajaks:
http://www.youtube.com/watch?v=xButjfhZWVU&feature=related   ( Now we are free-cladiator soundtrack)
Kindlasti on paljudel uute või siis üldse teiste inimeste usaldamisega probleeme..Ma seletan siia kuidas mina seda teen:
Loomulikult on inimesi, kellega lihtsalt ei ole sellist ühtset tunnet...sisetunne ütleb teile seda..see on õige! Ma toon siinkohal sellise näite

Ütleme, et teil on üks suurem mure..Jaotage see mure enda isiksuse ja eelistuste põhjal väikesteks osadeks...Nüüd valige välja inimesed, kellele neid rääkida. Igale inimesele on selle teooria põhimõtte kohaselt ette nähtud üks osa(sellest suurest murest). Rääkige sellest vestluses kas põhiteemana, väikse lisateemana..võite ka " mul tuttaval oli selline asi...", ükskõik kuidas...ja nii toimetage kõikide osadega. 
Selline osadeks jaotamine ei vaja suurt usaldust isikute vastu, kellele räägitakse. Sest kui ka see kindel isik paotab suud, ei juhtu teiega midagi, te ei saa haiget. Ja ise olen teinud nii, et ei ole öelnudki sellist lauset "ära sellest kindlasti kellelegi räägi"...kuna inimestele jääb kogu see sinu jutt siis väga hästi meelde ja paljud inimesed hiljem murduvad ja räägivad ikkagi edasi. Aga niisama vesteldes vabas vormis kuulavad nad sind ära ja tõenäosus on palju väiksem.
Teil on võimalus rääkida..saada kuulatud..isegi nõu saate küsida...Ja uskuge, palju kergem hakkab!!
Üks natukene teine teema, mida oluliseks pean...
Minu arvates on oluliseks osaks hoida enda elu erinevad valdkonnad üksteisest teatud distantside kaugusel. tööd/koolid/hobid/trennid/perekond/sõbrad/tuttavad/jne...Ma olen jaganud selle kõik erinevatesse sektoritesse ja siis veel omakorda alaliikidesse...Alati võib juhtuda midagi sellist, mis mõjub meile negatiivselt ja kurvastab...Sellisel juhul ei saa üks või mitu sündmust ära rikkuda tervet pilti...sest kuskil sektoris paistab alati päike!!! Ja see annab meile jõudu, et ülejäänud sektorid jälle murepilvedest vabaks muuta ja päiksekiirtel üle kogu sektorite võimsalt särada lasta!!
Ja kui Teil on ükskõik millises valdkonnas mingi suur kordaminek, õnnestumine....Siis hingake sügavalt sisse ja tundke kohe kuidas teil on tohutult positiivset energiat!!!!!..laske sellel üle kõikide sektorite levida..ujutage selle küllase ja meeliülendava tundega üle kõik!!!





No comments:

Post a Comment