Monday, August 11, 2014

Earn it

I will earn my starting place - join me and together we will
Selline ilus lause on ühe minu sõbranna blogi seinal. Avastasin, et mulle väga meeldib selline lause, just see, et kõik tuleb endal ära teenida, nii enda olemuse kui ka siis üldise teguviisiga: ma olen täiesti sama meelt. Lause teine pool..selle täpsemat tähendust ma veel kahjuks nii hästi ja süvitsi ei mõista. Kuid ma püüdlen selle poole iga päev, iga vaba hetk. Et ühel päeval....

Jah, teiseks ei ole ma siia ikkagi päris ammu kirjutanud. Miks? Eks olen üritanud (jah, üritus on luhtunud katse) uusi isiklikke suundumusi paika panna ning tõsta enda pead natukene kõrgemale, kergitada ennast kergelt varvastele, et seda maailma jälle tsipa kõrgemalt ning laiemalt näha.

9-10. august olin eelpool mainitud sõbrannaga Hiiumaal. Kogu see oli väga meeldiülendav ning sain tohutult positiivseid emotsioone. Sõitsime ratastega (ja muideks Hiiumaal ei pea ratast lukustama kui poodi minna:), grillisime jne..Ma olen väga tänulik, et sellise imeilusa nv eest, Aitäh Sulle;)

Mul on sellistelt inimestelt nii palju õppida, just see "maailma armastus", usk lihtsatesse asjadesse (pean silmas ka usku kõikidesse inimestesse, loomadesse, putukatesse), nad näevad maailma lihtsalt nii toredates ja äärmiselt koliriitsetes värvides. Jah, mulle on ka öeldud, et ma olen väga positiivne inimene, kuid ma ise tunnen, et minus ei ole sellist..sellist" puhtust" ja puutumatust. Seega olen ma väga usin õpilane:)

Ma olen rohkem nagu matkajalanu, kes võetakse kapist välja kui läheb raske maastiku läbimiseks..mitte kui üks sileda tallaaluse ning kirevate paeltega regulaarne linnajalanõu..rääkimata läikivast kingast, millega teatrisse minna...ma lihtsalt ei oska "siledal pinnal" kõndida.


When you find that one person who connects you to the world, you become someone different, someone better. When that person is taken from you, what do you become then?
Reese (Person of intrest)


Kuidas tunda kui seesammune inimene, just Tema, keegi ei ole Teda sinu käest ära võtnud, sa ei ole Teda kaotanud..Teda lihtsalt ei olegi sinu teele saabunud. Ma tean suurepärast lahendust: Do what ever it takes to find that person, do not stop, do not feel tired, feel that burning feeling inside You, You are the person who controls your mind and destiny!!!


No comments:

Post a Comment