Friday, November 22, 2013

The Brain

Olen alati mõelnud, et aju üks kõige suuremaid relvasid.
Aju on lihtsalt öeldes pehme käsnjas koemass kõva kooriku sees. Lugesin hiljuti uuringuid, mille lõppresultaadiks oli sõnum, et eriti inimese varajases eas kogetud stress ja pinge võivad muuta aju keemilist toimimist.

Teatavasti on erinevatel inimestel(psühhopaadid + muud vaimselt ebastabiilsed inimesed) nö tavainimesest erineva ajuehitusega. Sellest iseenesest järelduks, et meie mõistus kohaneb ka füüsiliselt ümbritseva keskkonnaga..või on tegemist pigem armkudemega, mis varasemat olukorda taastada püüab?
"Mõtlen, järelikult olen olemas" - Descartes.
Vaatasin täna ühte teadussaadet, milles räägiti parasiidist, kes poeb kalade organismi, alustab seal uut elu just täpselt organismi ajus. Alguses kala käitumine ei muutu ja ta elab ning talitab edasi täpselt nagu üks korralik kala ikka. Kuid hiljem muutub kala närviliseks ja käitub ebatavaliselt(liigub tihti veepinnale, mis teeb ta röövlindudele kergeks saagiks). Saates mainiti, et see parasiit reguleerib suurel määral kalade arvukust.

Ma olen hetkel siin, see reaalne ja endale teadvustatud mina. Kui inimese aju nö "koostis" muutub..kas st, et tema "mina" muutub samuti protsessi käigus või lakkab see täielikult olemast, asendudes millegi hoopis teistsugusega..?   Kas on võimalik, et me lihtsalt kaome siis ära?..Lihtsalt sellepärast lakata olemas, et minu neutronid enam Minu enda infot ei edasta..

Ma siiski, et inimese mentaalse seisundi ründamine, ilma inimese nõusolekuta on sarnane püüdmisega inimpeaga betoonseina purustada. Siinkohal kehtib ikkagi lause " Mitte keegi ei saa Sind rünnata, ilma Sinu käest luba saamata".
What I Feel, How I feel
Nagu eelnevast videost näha on kõik inimesed enda suhtes ikkagi üsna pessimistlikud ning tagasihoidlikud. Jah, tänaval liikudes on kuulda lärmi, kinos viibides on kuulda naerukilkeid, klubide kontekstis on kohalikke biitsepsikangelasi kutsutud isegi alfaisasteks:)
Ma näen inimesi, millised nad on just ilma "maskideta"..Ma näen, millised olete just Teie ise. Olgegi lihtsalt Teie ise, rahu ja õnn tuleb teatavasti Teie endi seest. Sellisel juhul säilitate oma ilusa naeratuse igas olukorras.
I´m no angel, I do not see colors as you. I do not cry when you do not like me. You will not even notice me..I´m can try to help you to get back up after you have fallen, I would like that.
But I can not sit when you are hurting somebody else. I will not sit in the corner when you have messed up and triyng to blame others. You use your emotions of disappointment to blind yourself and lose sense. I do not see you as a victim, victim is a person who is unable to defend themself on whats going..


Ma summutan sinu tekitatud müra, sa tunned ennast maailma väikseima ja võimetuma olendina. Ma võtan sinult sinu emotsionaalse jõu..ma võtan sinult kasvõi kõik. I can not be manipulated, quilt is not the same feeling to me..That helpless feeling that you know that situation can get bad but you have no controll what happens next..I hated that.
Do not worry my little friend, I´ll do anything to save You from it. 
I´ll flush enyone who hurts You, I´ll wipe the floor with them..You my dear friend..You just be happy and cheerful as You are. Play safely and develop Yourself. Feel the love I´ll never feel..feel that and be the best as You can be. You never have to be afraid of the dark..
 Let me worry about things You never should.

Born to live forever

"Most people raise up, build a family and die" - See on tsitaat ühest videost. Minu soovitus nagu olen ka enda varasemates statementides välja toonud: Liikuge-rünnake ja nautige seda kõike, mida elul Teile pakkuda on. Mis sellest, et väljas sajab vihma ja et Te olete väsinud:D..unustage see ja tehke midagi. Püstitage eesmärke ja seejärel rünnake neid ning täitke nad võimsalt ning jõuliselt.
Kõik takistused on ületatavad ja nagu postituse alguses mainisin..Our Brain is our biggest weapon!!
Tohutu motivatsiooni annab Teile suuna, aju annab Teile lahenduse takistuste ületamisel (nt palju dünamiiti panna Teie ees seisvale takistusele, et see hambaorkideks lasta."

Elu -Pigistage sellest kõik välja, ega ise suurt midagi sealt ei tilgu:D..





No comments:

Post a Comment