Saturday, December 29, 2012

You just watch how the time goes by..or you do something about it

Another year is ending..seda on jäänud veel umbes 2,5 ööpäeva. Järjekordsed 52 nädalat hakkab täis saama.
Inimestele tähendab see enamasti kokkuvõtete tegemist, aastale hinnangu andmine..ja muidugi..uusaasta lubadused:)
Erinevad ennustajad lubavad kõik erinevat aastat..kuid enamasti lubatakse ikka halba..ja alati palju, iga aasta. MIKS??...jh, siis ei teki rahval ootusi ja pettumused tulevad väiksemad?`
Ei..ei ja kindlasti ei:D
Alati püstitage suuri, tohutuid..isegi võimatuid eesmärke. Ja püstitage neid suures koguses. Tooksin siinkohas paar head tsitaati, mis sobivad siia teemasse:

In the end, it's not going to matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away.


The happiest of people don't necessarily have the best
of everything they just make the most of everything that comes
along their way.  - Ma ei ole tantsija...ma ei ole laulja..kuid ometi tantsin ja laulan ma pidudel alati nii kuidas "torust tuleb":)..ma ei ole suurepärane sportlane, kuid mul on kodus seinal 123 medalit. Ma teen, mida ma teen, kuid ma teen oma tegemisi alati südame ja suure pühendumisega. Ja see teebki alati tuju heaks ning elu elamise positiivseks retkeks.

You've got to take the good with the bad, smile with the sad, love what you've got, and remember what you had. Always forgive, but never forget. Learn from mistakes, but never regret.  - Andesta enda pärast, ei ole vaja seda endasse jätta. Andestamisega vabastad ennast negatiivsest. Lenda, valluta, rüüsta elu:) 


No comments:

Post a Comment