Sunday, December 2, 2012

Little view...:)

Miks...Miks..see küsimus on mul tihti peas kui toimetan metsas..mis on sellel mõte..miks olen ma seal, mitte kuskil mujal..koolis eksameid tegemas nagu teised kursusekaaslased, sõpradega talvemõnusid nautimas..tüdrukuga laia lumesaatel jalutamas...või ükskõik mida.
Ma lihtsalt olen seal ja kõik päevad on samasugused..hea seegi, et nv välja pääseb enamasti...see on aeg kui saan otsekui sügavamalt hingata.
Kuna ajalist kavantiteeti mul eriti ei ole..tuleb rõhk panna kvaliteedile. Kvaliteet tuleb täiesti lakke ajada...kuna aega lähedastega veetmiseks on tõsiselt vähe. Võibolla on just see, mida ma selle kaitseväe ajal õppima pean.

Istusin mingi  aeg seal suure puu najal..olin väsinud ja nautisin lihtsat istumist..see oli mingi  maksimaalselt 10 min..kuid istusin ja vaatasin sinist taevast ja raagus puid...selline hea hetk oli..unustasin kogu enda ümber olevad inimesed ja keskkonna..tundsin ennast hästi. See oli nii väikene osa minu päevast..kuid võib vst öelda, et kindlasti sain sealt kõige paremaid emotsioone...sellest ühest hetkest..sellest ühest pilgust ja hingetõmbest.


No comments:

Post a Comment