Tuesday, September 25, 2012

Beyond the surface

Ookean...4 suuremat ookeani moodustavad maakera pinnast üle 70%.
Mulle meeldib ookean...see pealtnäha vaikne, tasane, rahulik..päikese käes sillerdav veekogu. See tundub nii ilus ja ohutu.
Sileda pealispinna all peidavad ennast tuhanded ohud: süvikud, karid... Hoovused, milles lihtsalt ei ole võimalik ujuda...
Kontroll, põhjalikkus, selgus, kindlus, tugevus - see on vajalik, et veekogu pind püsiks sile ja pealtnäha kahjutu.
Yes..that is me:)
"Who cares what everybody thinks.."  
See ei ole ülbus..see ei ole ükskõiksus..see on vabadus...see on tee õnnele:)
Kirjutan sellest põhjusel, et ma ise seda vajan. Kuna nagu ikka inimestel on mul vahepeal selliseid situatsioone ja perioode, kus motivatsiooni ja positiivsust napib.
Annaksin nii endale kui kõigile teistele, kellel seda tarvis väikese nõuande:
Naudi kõike, mida elul pakkuda on...ründa seda...ela seda nii kuidas vähegi oskad...mängi oma võimete piiril..sest tagasi ei ole midagi hoida ja ainult nii on võimalik ka tõeliselt elada.
Et ma suhtuksin ellu nagu ma trenni teen.."kas jookseme 2-3 km?..jookseme 3-4km....või kas 12 või 14 kg hantlid..et minu vastuseks oleks alati vähemalt 14 kg või suuremad hantlid:D
Mitte kunagi ei häbeneks asja, mis mulle nalja pakkus..naeru ja positiivsust tuleb hoida!!
Ole viisakas...ja pea meeles, et ainult andes on võimalik tõeliselt saada..jaa..kõlab hästi väga erinevatele arengutasemega inimestele:)
Mõned tsitaadid/ütlused, mida meeles pidada:
"Teemant on süsi, mis on teinud visa tööd"

"Iga väljapääs on sissepääs kuhugi mujale" - Tom Stoppard

"Läbielamata elu ei ole elamist väärt"            - Platon

"Sinu rajale asetatakse täpselt see, mida Sa vajad järgmise sammu astumiseks"

"Iga kord kui Sa satud mingisse situatsiooni, võid Sa küll arvata, et on võimatu seda üle elada, kuid kui oled sellest ükskord üle saanud, leiad Sa enese olevat vabamana kui kunagi varem"

Päike tõuseb veel umbes 5 miljardit aastat..seega meie jaoks iga päev..ükskõik, mida me siis eelmine päev teinud oleme:D..Elage oma elu julgelt!!





No comments:

Post a Comment