Saturday, September 15, 2012

Back:D..

Vähemalt nüüd vast ei ole enam nii kaua eemal, saab ehk nv koju ikka tihti:D
Eile sain esimest korda linnaloale, noorteaeg on Kaitseväeteenistuses läbi.
Sellised emotsioonid valdasid mind, et...no seda on raske seletada. Samad emotsioonid kuid mingi teise valgusega..millegi eriti särava ja soojana. Valgus ja soojus on nagu hinges ja südames:)
Võin öelda, et tõesti on hea kodus olla!!
Sõber tuli mulle bussile vastu, ema ootas kodus, tuttavad interneti vahendusel...tunne oli hea, tõesti hea.
Oh..nüüd saan aru, et see kaitsevägi ei ole mulle kaitseväe mõttega..see on hoopis midagi muud, mõistan seda nüüd, siin kodus olles.
Tunne on hea, üleüldises mõttes. Hetkel kui  istun siin, siis ema ja õde on ka minuga kodus, päike paistab mulle peale ja ma lihtsalt olengi:D..nii hea ja nii lihtne:D
See kogemus näitab mulle täiesti uusi emotsioone, uusi külgi inimestes ja eelkõige aitab ka minul ennast palju paremini tundma õppida. 
Suudan olla rohkem mina, suudan armastada ennast rohkem ja usun, et suudan ka sellest tingituna suuremal määral jagada seda kõigile inimestele, kes on minu ümber.
Mida ma endale soovitaksin..
 Soovitaksin endale, et ma võtaksin maksimumi igast asjast!!!
 Mitte kunagi ei kahetseks kui olen midagi otsustanud teha..et ma mitte midagi ei kardaks teha midagi, mis tundub õige!!
Et ma võtaksin elu naudinguga ja kergelt..Oskaksin nautida igat väikest asja!!!


No comments:

Post a Comment