Friday, June 15, 2012

Home..sweet home

Kes on kodumaal...MINA:D..tunne on Hea, Tõsiselt hea!
Saan rääkida Eesti keeles, kõik on tuttav, kodumaa:)
Hea oli laevalt tulles vanaisa kohata, kes mulle vastu oli tulnud. 
Tööl/praktikal oli ka täna selline kergelt sensitiivne õhkkond. Sain kiitust nii enda sooritatud töö kui ka enda kui isiksuse suunas:)
Ohjh:D..võtab tõesti meeldivalt ohkama, et sellised toetavad ja soojad inimesed minu töökaaslasteks. 
Eks ma olin kindlasti päris alguses natuke kohmetu:)..olen rohkem kokku puutunud konkureeriva kui toetava väliskeskkonnaga.
Inimesed tõesti on inimesed igal pool, ükskõik, mis rahvusest ja missuguse taustaga. Inimesed ja see inimlikkus..Aitäh Teile;)
Olen õppinud märkama ja ära tundma seda kogu soojust, mida maailm pakub(jh, vb kõlab magedalt). See on toonud minule seda tasakaalu..rahulolu.
That really shows, that there can be light...and not just the light what shines...that kind of light that really offeres warmth..:)

No comments:

Post a Comment