Saturday, May 26, 2012

Kuulates ennast..

"Elu tõeline probleem on selles, et meil pole selle peale aega mõelda"
Jah, meil kõigil on kogu aeg "kiire". "..ma ei jõua seda teha, mul on hetkel nii kiire."; "..mul ei ole aega oma sõpru külastada, pole neid tõesti kaua näinud..kuid aega on ju vähe."; "..Lähiajal mul trenni jaoks aega ei ole, vast jõuab hiljem."; "..Kuidas on Sul aega enda mõtteid nii palju mõelda?".....Tuttavad ja igapäevased väljendid Teie endi ja/või sõprade suust?? 

Mille jaoks Teil nii tohutult palju aega kulub??  Te ei kuluta aega enda ega oma lähedaste peale..Millele siis veel??

Arvasin, et kuulan oma mõtted. Kuulasingi, kuid peamiselt vist neid, mida ise kuulda soovisin. Olen olnud nüüd välismaal üsna tükk aega. Väljaspool tööd on aega jubepalju, kuna töökaaslased on ka kõik mitte-eestlased, siis jh..:D...Nii olles ma lihtsalt kuulen oma mõtteid..kas soovin või mitte. Unes olen näinud/kohanud oma ammuseid lähedasemaid sõpru - Näen enda sisse, nad kõik on tegelikult minuga:)..Ärkan sellise hea ja positiivse tundega.
Mõtetesse on pääsenud hetki väga varajasest lapsepõlvest..mida ma isegi ei tohiks mäletada..
Ma näen ja tunnen ennast, tõelist ennast. Mitte mingid tunded ega kogemused ei ole kuskile luku taha pandud..Nad kõik on mul siin olles vabaks pääsenud....Ja see endale tunnistamine(hoolimata mõne mälestuse emotsioonist, negatiivsest tonaalsusest)..see tunnistamine tõesti toob rahu ja õnnelikkust!:)
Nii endaga rahus ja ühenduses elades ei pea mitte midagi/kedagi kartma. Tundes ennast on võimalik tunda ka täiesti uuel tasemel armastust, hoolivust jne.
Olen lokaliseerinud ja tundma õppinud seda sünget osa endast. Kunagi üritasin selle vastu võidelda...nüüd mõistan ja suudan seda suunata. Feed the monster and you are fine, use its energy to protect yourself, your family and friends.  3 years ago I had had an untamed beast inside me since I was a child. ( It just grew inside me). Then I discovered physical and mental weapons. I have trained them, I have learned how humans are thinking, acting.. I know what are the basic things what everybody needs and I have studied how to bring them down, how to protect persons who are not able to protect themselves. 

„It´s not who I am underneath, but what I do that defines me“ Batman begins, Bruce Wayne
„ If someones tands in the way of true justice..you simply walk behind them and stab them in the heart.“  Batman begins Ra´s al Ghul.
I have learned how to act and attack silently, it is the most useful and there is nothing other thing can do
" If you make me fall..then you just give me more reasons to get back up and fight more"  author Me

Annan siia lõpetuseks väikse mõttetera väiksest raamatust, mille sain kunagi õe käest
" Iga elatud aastaga veendun ma üha enam selles, et elu raiskamine koosneb armastusest, mida me pole jaganud, võimetest, mida me pole kasutanud, isekast kaalutlemisest, et mitte millegagi riskida.."
Elage, kulutage oma häid tundeid!!!!..Vaid andes on võimalik saada.
"Parem langeda armastatud Inimese/Unistuse eest võideldes kui elada ilma armastatud Inimeseta/Unistuseta."

No comments:

Post a Comment