Friday, March 11, 2011

jõu

Kas on see tulemus....kas see ongi see mille poole püüelnud, või on see alles algus?

      Olen üha enam hakanud emotsioone hindama: nii inimestes kellega suhtlen kui erinevates situatsioonides. Mulle kohe meeldivad inimesed, kes liiguvad kindla sihiga ja teevad seda pühendumusega..vahet ei ole kuidas see neil siis välja tuleb:D:D..Sest nii naudivad nad kogu seda teekonda ja kõike, mida see pakub!

Aga ma ei viitsi kohe üldse suhelda inimestega, kellel ei ole eesmärki..neis kohe ei ole seda energiat..nagu lihtsalt kulgevad siin maailmas..jube..ei taha sellistest isegi kirjutada...edu neile..

Täna oli kohe huvitav päev..sain mitme uue inimesega tuttavaks..kohe sellist värskendust tuli:D
Viimasel ajal palju praakinud..tuttavate seast selliseid inimesi välja..võib täitsa öelda, et väldin neid:P
                      pean hetkeks lõpetama, kuna mul on juhe koos:D...ma ei oska midagi tarka rohkem kirjutada 

No comments:

Post a Comment