Sunday, November 4, 2012

See...do not be seen

Sain jälle olla mina ise...I just was simply me.
No masks..no false pretense..nothing!
Nüüd on jälle aeg tõmmata "talvevammused" selga ning rahva sekka tagasi minna. Näidata inimestele just seda, mida soovin..mida nemad arvavad nägevat...ja kõik justkui sujubki. Mis nii viga...Like they say..nobody sees behind the tears of a clown...mul ei ole vst pisaraid..mul on..midagi hoopis muud.
Midagi, mida ma lihtsalt jagan ainult enda jaoks valitud inimestega. Kuigi viimasel ajal on juhtunud selline asi, et mõni inimene kuidagi ise pääsenud sinna alasse:)
Ja nad ei tundu mulle sissetungijatena..mulle täitsa meeldib, et nad seal alas on. Sest see ongi kõige turvalisem ja õnnelikum koht..seda näete ise kui sinna pääsete.
Ma õpetan Sind armastama..jumaldama Sind ennast!!
Õpetan Sulle, et kõik hetked on tegelikult positiivsed ja õnne lihtsalt valgub:D...Sa õpid märkama seda kõike enda ümber...õpid seda suunama ja nägema kui ilus on Sinu elu tegelikult.

Nüüd muutusin väga romantiliseks..kuid nii see on.
Until..I just move around among us..I´ll never know when I meet new friend..new persons..
I will suceed...Hea tuju ja tohutu optimismiga on võimalik pigistada seda elu..no ikka kindlasti tühjemaks kui hambapasta tuubi viimati suutsin (see nimelt läks katki):D

Enesekindlus on kõige võti!

Kõigile jagub..tulge ja võtke..ainult tõuske püsti ja esitage tellimus.

No comments:

Post a Comment