Wednesday, January 5, 2011

Sõbrad!

Minu esimene postitus see aasta. Aastavahetuse veetsin sõprade keskel:D. Saime alguses olla ainult oma seltskonnaga ja alles siis suundusime edasi kui uus aasta oli juba vastu võetud!! ..Ma peaksin mainima ka, et meil on megalahe ja täiesti ainulaadne punt koos:D:D...no teist sellist lihtsalt ei ole mitte kellelgi!!!!    
  Suve tripid Põlvasse ja Võrru, jaanipäev, uusaasta, filmiõhtud, rand, hoki- mida kõike me koos ei ole teinud.
                                aitäh, et olete olemas!
         Aga nendest ma pikemalt ei räägi..kuna ma ei tea piisavalt häid sõnu, et neid iseloomustada..ja nad võivad muidugi veel nii nina püsti ka ajada:)

               Räägiksin Teile parem, kuidas mina oma sõpru ja seda kõike hindan.....Kui ma hommikul ärkan on minu arvele kantud 86 400 Eurot, selle kõik ma saan päeva jooksul kulutada vabal valikul..sõprade, enda..pere..ükskõik mille/kelle peale...See millest nimelt jutt on....on AEG. Hoolimata kas kasutan kõik ära või mitte..läheb ju tegelikult päeva lõpus minu arve jälle nulli.......ja järgmine päev hakkab kõik jälle otsast peale...Ei ole võimalik säästa ühest päevast ja liigutada see teise päeva..kõik päevad on võrdsed..loeb ainult palju ja kui otstarbekalt te seda kulutate või kasutate!!

Õppige oma sõpru tundma erinevates olukordades..igas uues situatsioons avastate tegelikult nendes mingi uue külje, mida te varem kohanud ei olnud. ..kui esineb erimeelsusi..tülisid..siis unustage kogu eneseuhkus ja saage sellest lihtsalt üle:D...Tõeline sõprus kasvab..kasvab läbi ühiste kogemuste..ärge laske sellel hävineda mitte kunagi..!! Tuttavad, kaaslased..need kõik tulevad ja lähevad..aga tõelised sõbrad ei kao..Tõelised sõbrad jäävad Teiega ja on Toeks terve elu!!
    
Head Sõbrad on tõeliselt haruldased, nad panevad Sind naerma kui oled kurb, julgustavad kui kahtled. Nad kuulavad ja innustavad. Naeravad, teevad lollusi, annavad nõu, pakuvad tuge raskel hetkel..Nad on Sulle alati olemas kui Sa neid vajad

2 comments: